Asiakaskokemuksen mittaaminen

Roidun kysely- ja raportointijärjestelmä sekä laadukkaat palautelaitteet muodostavat yhdessä kokonaispalvelun, jonka avulla voidaan mitata asiakas- ja henkilöstökokemusta. Tarjoamme palauteratkaisumme avaimet käteen -palveluna eli se sisältää kaiken tarvittavan mukaan lukien yksilöllisesti suunnitellun kyselyn, ohjelmistot, yksilöllisesti brändätyt laitteet, jatkuvan verkkoyhteyden ja ystävällisen asiakaspalvelun.


Roidu Oy

Roidu Oy on asiakas- ja henkilöstökokemuksen mittaamisen asiantuntija, jonka ratkaisujen tuottaman datan avulla asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä voidaan ymmärtää ja kehittää kokonaisvaltaisesti. Toimitamme kyselyt, palautelaitteet ja raportoinnin asiakkaillemme avaimet käteen -palveluna. Autamme myös kyselyiden ja mittariston suunnittelussa sekä tiedon hyödyntämisessä asiakkaan liiketoiminnassa.

www