Asiakaskokemuksen mittaaminen

Roidun kysely- ja raportoinjärjestelmä sekä laadukkaat palautelaitteet yhdessä muodostavat kokonaispalvelun, jonka avulla voidaan mitata mm. asiakkaiden ja potilaiden kokemusta sekä henkilökunnan työtyytyväisyyttä. Toimitamme ratkaisuja avaimet käteen periaatteella toisin sanoen palvelumme sisältää kaiken tarvittavan mukaan lukien yksilöllisesti suunnitellun kyselyn, ohjelmistot, laitteet brändättyinä, jatkuvan verkkoyhteyden ja ystävällisen palvelun.


Roidu Oy

Roidu on palautelaitteisiin ja asiakaskokemuksen mittaamiseen erikoistunut yritys. Toteutamme yksilöllisiä asiakaspalauteratkaisuja mm. terveydenhuoltoon, julkisiin palveluihin, vähittäiskaupalle ja henkilöstön tyytyväisyyden mittaamiseen. Fyysisten palautelaitteiden avulla pystytään keräämään enemmän ja tarkempaa tietoa asiakkaiden, potilaiden ja henkilöstön tyytyväisyydestä. Jatkuva mittaaminen mahdollistaa nopean reagoinnin ja arvokasta tietoa toiminnan pitkäjänteiseen kehittämiseen.

www